21-11-2010, 03:15 PM
Peter Wrote:Kuipers ontkent incident met Suarez gezien te hebben
Scheidsrechter Kuipers ontkende na afloop het incident gezien te hebben waarbij Suarez Bakkal leek te bijten. Die opmerking is opmerkelijk aangezien Kuipers er bijna bovenop stond. Indien de scheidsrechter een voorval niet gezien heeft, kan een speler op videobeelden achteraf alsnog geschorst worden. Heeft de scheidsrechter het gezien en beoordeeld, dan kan dat niet meer. 'Als hij inderdaad gebeten heeft en ik dat had waargenomen, zou ik rood hebben gegeven. Ik heb het incident echter niet gezien.'
--
Toch denk ik dat Ajax zich hier nog wel uitlult. Kuipers stond op 2 meter en keek die kant op (al dacht hij van achter mogelijk dat het kop tegen kop was en kon hij het bijten niet zien.
Ben zeer benieuwd of we hier nog wat van horen. Als ie net als Sansoni 5 duels krijgt is de winterstop voor hem begonnen. Denk overigens niet eens dat dat heel slecht zou zijn voor Ajax.. makkelijk programma, Suarez raakt geen bal en het samenspel met Hamdaoui gaat er volgens mij nooit komen. Ãâ°Ã©n van die twee eruit zou niet gek zijn voor Ajax denk ik. Of Hamdoui op 10 en De Jong in de spits ofzo.
@bierteam-> Afellay was ook misselijk idd, iets minder misselijk dan bijten, maar wel terecht geel voor een schwalbe.
dit is helemaal niet vreemd. hoe kun je nou als scheids zien dat hij bijt, de gore vuillak. hij deed het gewoon heel onopvallend, hoewel bakkal het wel tegen de scheids lijkt te zeggen. wordt leuk als hij het later ontkent.
psveejers lijken met geen matennaaiers, ik denk dat neuzen meteen een belastende verklaring af zullen leggen.
ik heb idd ook gezien dat hij die snuifbeweging maakte naar reis. en het gekke is, reis had daar helemaal niets te zoeken, sneuarez zag hem en ik een split second deed hij dat. daarmee ben ik ervan overtuigd dat hij dit vantevoren bedacht had.
die rode kaart van lindgren vond ik wel overdreven. in de herhaling zie je dat hij appelvlaai schopt, maar goed, in de 92ste minuut hoeft dat van mij niet. en dan had hij ook bouma zijn tweede geel kunnen geven.
wel mooi zo'n pot, gebeurt tenminste wat.