23-11-2010, 02:24 PM
Lamme Lennie Wrote:Ekslem Wrote:Zou pas een te waarderen actie van Ajax zijn als Suarez dadelijk 4 wedstrijden krijgt en Ajax zegt dan maken wij er 6 van, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Natuurlijk gaat dat niet gebeuren, en wel om de goede reden dat dat nergens op slaat. Het zou betekenen dat Ajax de actie dus 6 wedstrijden schorsing waard vindt? Dat zou wel wat veel van het goede zijn. Als Suarez 1 wedstrijd schorsing zou krijgen (wat ik niet verwacht en hoop), zou het wel een goed teken zijn van Ajax om daar meer van te maken. Maar 6 is wel wat overdreven.... Ik ga er nog steeds van uit dat het er 5 worden, gezien het Sansoni-incident.
Suarez kreeg begin dit seizoen 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk voor zijn overtreding op Tiote (JC-schaal), dus volgens mij komt er sowieso nog een potje bovenop. 5 voor het bijten + die voorwaardelijke = 6.
En dan is de winterstop dus begonnen voor Luis, zoals het hoort. Lekker 2 maandjes uitrusten en vanaf eind januari weer knallen. Ik denk echt dat het voor hem en Ajax niet zo slecht is dat hij nu zijn rust kan pakken gezien het programma.