14-12-2010, 12:53 AM
Ik doe op het forum al genoeg, tennispoll bijhouden (wat nu lijkt te vervallen), TTT bijhouden en bij de ITT zorg ik ook elke keer voor de scores. Gezien mijn drukte op mijn werk en mijn aantstaande verhuizing in begin 2011 zie ik het niet zitten om de stand bij te gaan houden. Ik vind het overigens geen probleem om elke keer de poll op de site te zetten, maar dat doe ik natuurlijk alleen maar als er iemand anders zich aanbiedt om de stand bij te houden.
Ik zou het zonde vinden als de poll verloren gaat. Ik weet dat aan het einde van het seizoen de deelname minimaal was, maar wat ik me daarin eigenlijk wel in heb afgevraagd is waarom Kuiper en Musse zijn afgehaakt. Ze waren 2 weken op vakantie of zo, maar daarna hebben ze ook niet meer meegedaan, waarom eigenlijk niet?
Ik zou het zonde vinden als de poll verloren gaat. Ik weet dat aan het einde van het seizoen de deelname minimaal was, maar wat ik me daarin eigenlijk wel in heb afgevraagd is waarom Kuiper en Musse zijn afgehaakt. Ze waren 2 weken op vakantie of zo, maar daarna hebben ze ook niet meer meegedaan, waarom eigenlijk niet?