11-01-2011, 02:46 PM
Dat ik de indruk krijg dat jij iets tegen hem hebt vind ik vrij logisch. Keer na keer lees ik bij een mindere prestatie hoe vreselijk slecht hij toch niet is. Dat jij wel positief over hem bent als hij wint verbaast me dan weer niet, dus dat Haggie zal bevestigen dat je ook een keer positief bent geweest geloof ik best. Het gaat mij er meer om dat zodra het een beetje tegenvalt, jij net doet of hij er niets van kan.
Enkele voorbeelden ter illustratie:
Het zal best dat ik soms wat doorsla, ben de eerste om dat toe te geven, maar dit soort posts bij zo'n beetje iedere verloren set zijn toch tenenkrommend? En je zou zeggen, leer ervan, en zie dat Haase een vechter is bij wie een verloren eerste set weinig zegt, maar ook deze week volgt alweer een voorbarige post die een negatieve afloop van de partij voorspelde.
Ik vind het prima om erover op te houden, graag zelfs, maar lok het dan niet week na week uit.
Enkele voorbeelden ter illustratie:
Stille Wrote:Die Haase, wat is die verschrikkelijk slecht zeg
Stille Wrote:Genante vertoning van Haase!
Stille Wrote:En idd Hasse vond ik ook dramatisch slecht
Stille Wrote:HAASE AMATEUR!!!
Het zal best dat ik soms wat doorsla, ben de eerste om dat toe te geven, maar dit soort posts bij zo'n beetje iedere verloren set zijn toch tenenkrommend? En je zou zeggen, leer ervan, en zie dat Haase een vechter is bij wie een verloren eerste set weinig zegt, maar ook deze week volgt alweer een voorbarige post die een negatieve afloop van de partij voorspelde.
Ik vind het prima om erover op te houden, graag zelfs, maar lok het dan niet week na week uit.