08-02-2011, 02:21 PM
Overzichtelijke week gelukkig. Ik ben, vanzelfsprekend, het risico uit de weg gegaan en wil me niet branden aan een dure jongen als Soderling, Murray of Ferrer in Rotterdam. Het maximale aantal punten voor die jongens is 500 en de kans is voor alledrie reeel dat ze er minder halen. Dan kun je voor die 5000 euro's imo beter wat meer kleine gasten in de 250-toernooien nemen. Ik zal er geen medaille mee halen maar ik zie mezelf wel top 10 spelen deze week. Dan ben ik ruim tevreden.
Zoals Hiddink altijd zegt: Je moet nooit door de ondergrens zakken als je kampioen wilt worden. Minimaal een 6 met af en toe een 7 of 8 is genoeg.
Soderling, Tsonga en Ferrer zijn de grote jongens die niet ver mogen komen. Kleine knakkers als Karlovic, Machado, Young en Istomin mogen 20 punten halen. Daarna moeten ze eruit.
Zoals Hiddink altijd zegt: Je moet nooit door de ondergrens zakken als je kampioen wilt worden. Minimaal een 6 met af en toe een 7 of 8 is genoeg.
Soderling, Tsonga en Ferrer zijn de grote jongens die niet ver mogen komen. Kleine knakkers als Karlovic, Machado, Young en Istomin mogen 20 punten halen. Daarna moeten ze eruit.
Niets is sterker dan dat ene woord...