12-02-2011, 01:03 PM
Ad Wim Wrote:Doe maar, ik ben benieuwd of de opgave van Monfils daarin voor komt...
Dit heb ik daar begin vd week over gezegd. Er komt dus gewoon uit wat ik zeg. De winnaars van die 1e ronde partijen gingen gewoon ver komen. Nu geeft Monfils op maar is hij dan zo'n zekere factor is een 250 toernooi? Zei jij een paar dagen terug niet dat die toppers alleen nog maar pieken en dit soort toernooien niet zo serieus nemen? Daar is Monfils een perfect voorbeeld van, zeker met zijn fysiek. Nu ligt ie er weer 6 weken uit.
Maar Raonic voor 500 euro dus in de finale. De managers zonder hem worden daar dus nu voor gestraft, voor dat geld met zijn potentie is ie bijna een mustpick, alleen met een lastige 1e ronde. En ik vind 't fantastisch dat ik met een laffe pick, zoals dat werd genoemd, gewoon het verschil maak.
Enkele managers menen nu te kunnen zeggen dat de keuze Berankis/Becker en Raonic/Malisse verkeerd uit lijkt te vallen, maar ik wil dat graag tot eind vd week af wachten. Ik kon bij beide wedstrijden geen keuze maken en alle 4 de mannen konden in dit slappe schema heel ver komen. Alleen hebben ze een lastige 1e ronde. De 2 winnaars moest je gewoon hebben vind ik. Ik vind 't prima dat beide wedstrijden in 2 zijn gewonnen, Berankis en Raonic zullen beide goed in vorm zijn. In de QF tegen elkaar en de winnaar mag 't toernooi winnen. En dan hebben er toch wat gasten een probleem. De volgende bekende managers missen deze jongens:
Berankis: Andre, Kuiper, Arco, Ad en de nummers 6 t/m 9 in de stand.
Raonic: Andre, Ad, Buurs, Stille, Kooltje en de nummers 5 en 6 in de stand.
Niets is sterker dan dat ene woord...