14-02-2011, 11:48 AM
Ik heb vorige week al eens genoemd dat je niet door de ondergrens mag zakken. Volgens mij gebruikte Hiddink dat destijds voor PSV. Dat geldt voor dit spel ook. In de GS's móet je gewoon goed presteren, ga je daar 1x de fout in dan ben je kansloos. In dit soort kleine poepweken is het consolideren en geen gekke dingen doen. Dan verlies je hooguit 200 punten. Maar dat is mijn visie, ieder zijn eigen beleving van het spelletje, je ziet alleen wekelijks dat de mensen die gokken alleen maar meer verliezen en dan klagen dat bepaalde dure spelers niet presteren. Dat is het risico wat je dan loopt.
De AO is helemaal belangrijk omdat die klassering je het hele eerste halfjaar achtervolgt. Tot aan Wimbledon kan je op weinig momenten meer het verschil maken, ook omdat op RG iedereen Nadal neemt en daar dus de verschillen ook klein zullen zijn.
De AO is helemaal belangrijk omdat die klassering je het hele eerste halfjaar achtervolgt. Tot aan Wimbledon kan je op weinig momenten meer het verschil maken, ook omdat op RG iedereen Nadal neemt en daar dus de verschillen ook klein zullen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...