14-02-2011, 12:20 PM
centre court Wrote:Niemand heeft dat besloten, maar het is wel nodig om uiteindelijk bovenaan te eindigen.Ad Wim Wrote:Geef me dan toch liever maar Buurs of andre. Die gaan over het algemeen ook veilig, maar durven in zulke weken iig nog wat te gokken.
Wie heeft ooit besloten dat 't goed/stoer/verstandig/mooi etc etc is om te gokken dan?
Wel typisch dat vooral de Ajacieden hier altijd de mond vol hebben van gokken, ''aanvallend'' managen en nog meer van die gekkigheid. Precies dus ook de mensen die vinden dat je met voetbal altijd blind moet aanvallen, je ziet ook al jaren dat die ploegen geen kampioen worden. PSV en de laatste jaren ook Twente vinden 't prima om met 1 goal verschil thuis van Willem2 of Vitesse te winnen, 3 punten is immers 3 punten. Maar bij hen wordt er dan ook niet gefloten richting de eigen ploeg, voetbalt toch wat makkelijker.
Nogmaals, ik zou dus nooit zo willen spelen. Ik weet niet of dat ermee te maken ben dat ik voor Ajax ben. En PSV wordt dit seizoen ook uitgefloten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello