15-02-2011, 10:58 AM
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Verdasco kan een dure misser worden maar ook een mooie toernooizege met maar 11x gekozen.kooltje Wrote:Dank je, ik vond het zelf ook wel geinig. Ik heb iedereen waarvan ik denk dat ze ver gaan komen in Memphis, plus een paar schrapers. En de rest hopelijk in de halve finalisten in BA gestoken.Ad Wim Wrote:Aan de andere kant, wat is standaard in zo'n week? Het lijkt een leuke week te worden met veel verschillen.Leuk team Ad!
Wel gewaagde keuzes met Wawrinka en Almagro, maar dan kun je nooit een speler kiezen.
Ik zou het wel kunnen waarderen als Verdasco wint, dan heeft Buurs daar 20 spelers van de 32 maar niet de winnaar...Of kom ik nu hatelijk over? :lol:
Nee hoor.
Ik kan jouw uitspraken altijd wel waarderen of het nu tegen of voor mij is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.