16-02-2011, 11:27 AM
Ad Wim Wrote:Als dat goed uitpakt pak je daar je winst op mij inderdaad. ik verwacht echter een 50-50 wedstrijd tussen beide, maar geef ze in de halve finale een goede kans tegen een vermoeide Raonic/Verdasco of Stepanek/Blake die ze moeten kunnen hebben.kooltje Wrote:Ho ho, een van de twee. Ik heb ze namelijk ook niet beiden omdat ze beiden kneiteronzeker waren. Fish verliest niet van Gabashvili, maar die moet wel echt SF halen om rendabel te zijn. En dan zie ik Querrey als favoriet daar door vorig jaar en door de schildklierproblemen van Fish.Ad Wim Wrote:Toch blijft het laf als je zo zeker weet dat die gasten winnen van die qualis. Dat geld kun je beter ergens anders in steken en je maximaal te halen punten eerhogen. Maar jij gaat liever voor een iets hogere ondergrens, net als CC vorige week, en dat vind ik dus laf.Hij gaat zeggen dat Querrey en Fish duur zijn...Maar iedere weldenkende manager weet dat je deze twee moet hebben deze week.
En CC was idd nog iets erger met al die 1e rondes tegen elkaar, maar Querrey, Dabul, Lacko en Fish nemen is ook niet echt risicovol, he?
Dus dan kan Fish zomaar in de finale staan...Die kon ik niet laten lopen dus.