17-02-2011, 09:50 AM
Ad Wim Wrote:Inderdaad. Ik heb er ook al meteen weer helemaal geen zin meer in als die zekere keuzes constant beloond blijven worden. Dan blijft iedereen zien dat her rendeert en blijft iedereen zo spelen.
Fish en Verdasco tb derde set. Paar puntjes anders en het is een topweek...
Hoezo zekere keuzes...Jij was er toch heilig van overtuigd dat Verdasco minimaal de halve finale zou halen.
Ik heb gezegd dat ik dat niet zag gebeuren.
Jij bent gewoon een ongelofelijke niet kenner met heel weinig gevoel.
Jij zoekt zoveel uit dat het tegen je gaat werken.
Als Verdasco had gewonnen en de halve finale had gehaald, dan had jij de goede keuze gemaakt.
Heel veel managers hebben ze ook beide.
Ik niet, dus ja het blijft de juiste keuzes maken.
Enne, je zwijnt zelf voor de 2e keer op rij met Wawrinka...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.