21-02-2011, 05:32 PM
Gerben Zonderland Wrote:Als jij een bal recht op de keeper schiet, niet te
hard en er staat geen wind en toch laat hij hem door zijn handen glippen is hij helemaal niet in de positie gebracht om die fout te maken, maar hij maakt
hem wel.
als die keeper te stom is om die bal te vangen of anderszins uit zijn doel te houden, dan sta jij dus verdiend met 1-0 voor. moeten ze maar een keeper opstellen die het goed doet.
Quote:Als jij een bal richting de hoekvlag schiet, maar hij wordt door een tegenstander van richting veranderd, zonder dat hij daar wat aan kan doen heeft
het is gewoon stom om een schot dat richting te cornervlag gaat te blokken. moet je maar iemand opstellen die de bal afpakt. en misschien mikte die aanvaller wel op de hak van die verdediger?
Quote:dat helemaal niets met een foute positie te maken, maar slechts met pure pech voor hem en geluk voor jou.
feyenoord had ook pecht gister. maar dat roep je over je zelf af. je gaat achteruitlopen en loopt tegen een zeperd aan.
geluk en pech komt niet uit de lucht vallen. maar dan nog, dan krijg je een tegengoal, dan moet je er dus nog 2 maken. en als je dat niet kan, verdien je te verliezen.
Quote:Als de scheidsrechter in het strafschopgebied
een overtreding ziet, maar het is er niet eentje, dan kan je dat een fout van de scheidsrechter noemen. Maar ik neem dat we het erover eens zijn dat je
dat hem in heel veel gevallen niet kwalijk kunt nemen omdat hij geen gebruik mag maken van camerabeelden en sommige spelers heel handig zijn in het
uitlokken/forceren van een overtreding, dan wel het versieren van een penalty. Die penalty die je dan krijgt is geluk, want niet terecht en niet verdiend,
want niet volgens de regels.
wat nou de regels. als de schieds een overtreding ziet in het strafschopgebied is het een pingel. dat is altijd arbitrair. als je de scheids in de maling neemt dan krijg je een pingel. dan ben je een lul, maar voetballen gaat om doelpunten maken. toivonen is ook een lul, maar hij breekt wel de wedstrijd open gisteren. en ook hier geldt: dan moet je er maar een meer maken aan de andere kant. een tegendoelpunt kan altijd, je moet er meer scoren dat de tegenstander. doe je dat niet, dan verdien je te verliezen.
Quote: In tegenstelling tot wat sommige 'voetbalwijsgeren' beweren is voetbal in de meeste gevallen helemaal geen spelletje van
'wie de fout maakt verliest' maar veel vaker 'wie geluk heeft die wint'.
Niemand lult jou ergens van af. Ook al zegt de hele wereld dat je poep praat, dan nog vind jij dat je het bij het rechte eind hebt.
ontzettende kwezel, dat is mijn mening. wat interesseert mij het nou wie gelijk heeft. wat is gelijk? net zoals jij een mening hebt waar je ook niet van afwijkt. maar dan is het kennelijk niet halsstarrig, dat is natuurlijk gewoon normaal. of wil je dat nu gaan ontkennen?
ik vind je gewoon helemaal niet overtuigend, met je geluk en je pech verhaal. ik vermoed dat dat je uiteindelijk het meeste frustreert.