27-02-2011, 11:03 PM
Peter Wrote:Sjaak Wrote:Peter, hoe kom jij er bij om Wijnaldum op te stellen? Deze beste heer presteert het gehele seizoen werkelijk niks. Is het dan toch een spelletje waar heel veel geluk bij komt kijken? Je staat immers wel 2e.
Wijnaldum is een speler die er gewoon 5 of (veel) meer per seizoen moet maken gezien zijn positie in het veld, stond pas op 2 en al heel lang droog, dus dan weet je dat er een doelpunt van hem aan zit te komen. Bovendien was hij deze week veel in het nieuws, dan weet je dat hij 110% gemotiveerd is om voor zijn kans te gaan. Als laatste keek ik naar de tegenstander. Erg goed centrum heeft Grunn, dus geen Castaignos voor mij. Niet toevallig dat bv. ook de nummer 4 van de ranglijst Wijnaldum heeft.
Nu Gini er weer 2 heeft gemaakt moet je m volgende week natuurlijk niet meteen gaan opstellen, dat is de fout die heel veel mensen mi. maken.. lopen continu 1 week achter de feiten aan, hebben alle spelers een week te laat.
Maar goed, ieder zn eigen tacktiek natuurlijk, je mag de mijne slecht vinden.
:lol:
ik had dat twee weken geleden ook een keer gedaan, wijnaldum opstellen, om dezelfde reden, maar toen was dat moment er nog niet.
dat is het verschil tussen de nr 250 en de nr 1. respect!