08-03-2011, 04:25 PM
waf Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Omdat jij er niet bij zet dat je het ook te vroeg vindt. Je hebt het namelijk, in eerste instantie, alleen maar over Cheque van Gelder en zijn gewauwel.
ik zeg ook niet dat ik het op tijd vind. je trekt blind een conclusie.
Ik kan geen gedachten lezen. Als je niet intikt wat je allemaal denkt kan een lezer niets anders dan een conclusie trekken uit wat er staat. Jij maakt zelf namelijk de vergelijking met Bijbal die na 3 (en niet 1) seizoenen in het eerste vertrok naar Liverpool en dat ze daarvan niet zeiden dat het te vroeg was. Bovendien had hij toen ook al meer dan 10 A-interlands gespeeld (verdiend of niet), een WK onder 20 en het EK onder 21. Castagnettes heeft wel een EK onder 17 gespeeld en het daar heel goed gedaan, maar dat is statistisch toch allemaal nog een stuk minder sterk dan Bijbal. Los van of je dat terecht vindt of niet.
En een talent heb je of heb je niet. Je kunt het ontwikkelen tot een kwaliteit of je doet dat niet en blijft een (eeuwig) talent zonder rendement. Bij Bijbal lijkt het erop dat hij de belofte die hij wel degelijk was bij Ajax nooit (helemaal) in gaat lossen. Bij vlagen laat hij er wat van zien, maar vaak is het niet beter dan gemiddeld.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!