08-03-2011, 06:10 PM
Antidote Wrote:Peter Wrote:Antidote Wrote:PSV gaat verliezen bij NEC. Draaien niet helemaal lekker en hebben dan net Rangers in de benen. Goossens scoort winnende en de spanning om de titel is weer helemaal terug.
PSV verspeeld de laatste jaren bijna altijd punten in Nijmegen, dus zou kunnen, maar je gedachtegang daarbij is pure onze. NEC draait ook voor geen meter en de enige man in vorm op hun midenveld is geschorst. Sibum en Schone raken (opmerkelijk genoeg) al weken geen bal. Rangers in de benen? Dan moeten PSV, Twente en Ajax vanaf nu dus elke week punten verspelen en wordt ADO kampioen? Kom op hé, PSV heeft de hele vorige week rust gehad, speelt donderdag thuis (geen verre reis ofzo) en het kan geen verlening worden. Das ook geen reden dus.
Peter neem een hap adem. Ga rustig zitten. Als alles op feiten was gebaseerd dan hadden we niet hoeven te spelen. Maar gelukkig zijn er nog andere factoren. Zoals onderschatting, meer wedstrijden in de benen (dus vermoeidheid), externe en interne ruis en ga zo maar door. Als je dergelijke factoren mee rekent dan zeg ik dat PSV gaat verliezen bij NEC. En of jij mijn gedachtegang daarbij pure onzin vind is dat prima, maar blijft het altijd mijn gedachtegang. En als we van gedachtegang waren uitgegaan. Dan was PSV voor jou afgelopen twee jaar kampioen geweest en voor mij geldt dat voor Ajax. Is dat gebeurd?
Ik zeg toch juist dat PSV niet meer vermoeid is (NEC-uit is 3e pot in 15 dagen pas, PSV speelt er bijna altijd 4 in 15 dagen dus dit is juist rustig), dat er niet meer onrust is en ga zo maar door. Dat is PSV de afgelopen 2 jaar kampioen heb voorspeld is ook nonsense, er zijn de afgelopen jaren potten genoeg geweest waar ik een zeer zwaar hoofd in had. Ook as. zondag sluit ik puntverlies zeker niet uit, maar niet met als reden dat NEC zoveel beter draait dan PSV of zoveel meer rust heeft gehad de afgelopen week. Tis ook gewoon simpelweg een kwaliteitsverhaal.. PSV is niet goed genoeg om potjes als NEC-uit zomaar naar de hand te zetten en makkelijk te winnen.