21-10-2004, 01:16 AM
Leuk om te zien; toen ik begon was formidabel een stat die like huizenhoog boven me stond, net als div VI en V. Nu, 4 seizoenen verder is mijn stat verdeling (basic stats):
Redelijk: 1 (res. gk)
Goed: 8
Uitst: 11
Form: 4
Uitm: 1
Brilj: (1, waarschijnlijk deze week weer een stijging naar briljant, nr 4 in de historie)
:
Volgend seizoen als laagste stat goed (res. gk), de rest minstens form uitgezonderd de trainees is de doelstelling =D>
Aan het eind van dit seizoen zijn de trainees die ik dan nog heb 1x form (18 ), 5x uitmuntend (2x 18, 3x 20), 2x briljant (1x23 (wordt dan ook verkocht zodra de volgende briljant bereikt), 1x 20), de rest wordt bijgekocht op minstens uitstekend, 17 jr.
Ik begin volgend seizoen dan ook met 1x form, 2x uitm, 1x brilj, 5x uitst/form! Betere start dan dit seizoen (6x uitst, 3x form, 1x uitm).
Groei is duidelijk te zien!! :eeeek: :
Dusseh, kom maar op met die wat eenvoudigere div V!
Redelijk: 1 (res. gk)
Goed: 8
Uitst: 11
Form: 4
Uitm: 1
Brilj: (1, waarschijnlijk deze week weer een stijging naar briljant, nr 4 in de historie)
:

Volgend seizoen als laagste stat goed (res. gk), de rest minstens form uitgezonderd de trainees is de doelstelling =D>
Aan het eind van dit seizoen zijn de trainees die ik dan nog heb 1x form (18 ), 5x uitmuntend (2x 18, 3x 20), 2x briljant (1x23 (wordt dan ook verkocht zodra de volgende briljant bereikt), 1x 20), de rest wordt bijgekocht op minstens uitstekend, 17 jr.
Ik begin volgend seizoen dan ook met 1x form, 2x uitm, 1x brilj, 5x uitst/form! Betere start dan dit seizoen (6x uitst, 3x form, 1x uitm).
Groei is duidelijk te zien!! :eeeek: :

Dusseh, kom maar op met die wat eenvoudigere div V!

'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)