11-03-2011, 10:10 AM
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En als je al die kleintjes hebt, waarom heb je dan Anderson en Berankis niet?
Verder vind ik Dolgo en Tipsa slechte keuzes en snap ik niet dat je Roddick en Isner samen hebt.
Verder nog behoorlijke gokken door qualis te nemen die nog een lastige laatste quali-ronde hadden.
Apart team, buurs, niks voor jou.
Ik werk op dit moment zoveel, dat ik gister niet echt gefocust was.
Heb eigenlijk ook best wel veel risico genomen met die qualies.
Gelukkig hebben ze allemaal gewonnen.
Ik heb het gevoel dat Anderson een terugval gaat krijgen en max 25 gaat halen.
Hij kan nu al verliezen van Russell.
Berankis gaat ook maximaal 25 punten halen denk ik.
Heb iig wel veel belangen de eerste dagen.
Dat is dan wel weer mooi en zal ik dan wel laat voor sport1 blijven zitten...
Dolgo en Tipsa heb ik er als laatste ingezet.
Ik wist niks beters.
Tipsa kan natuurlijk wel winnen van Kamke en de hopeloos uit vorm zijnde Querrey.
Dolgo is onberekenbaar en wellicht wordt Del Potro overschat.
Ik heb iig veel troeven.
Laat het maar een Buurs-week worden! [-o<
Daarom dus geen Anderson.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.