11-03-2011, 04:13 PM
Mukkus Wrote:Ik haal inderdaad jouw neefje erbij: Mijn neefje is enkele jaren geleden omgekomen bij een treinongeluk.
Vond het wel een aardig verband: Hoe zou jij het vinden als ik jou de bloedkanker wens?
ik wens toch niet dat jij onder een trein springt? waar staat dat dan? dat zeg ik, je zit je eigen waarheid te verzinnen en mij daar vervolgens op af te rekenen. knap triest, maar ja, dat heb je kennelijk nodig in een discussie.
maar als je mij niet kunt afzeiken, dan moet je idd mijn neefje er maar bijhalen. echt heel logisch.
als ik overigens wist dat je neefje bij een treinongeluk was omgekomen, had ik wel een ander voorbeeld verzonnen om te illustreren dat je wat mij betreft ltegen een depressie aan zit.
maar als jij serieus van mening bent dat iedereen die de beelspraak 'dan spring je toch voor een trein' je persoonlijk wil kwetsen (terwijl ze niet kunnen weten of je neefje bij een treinongeluk is omgekomen), dan begin ik wel medelijden met je te krijgen.
Quote:Hoe is het trouwens met je neefje? Het laatste wat ik weet, is dat hij ziek was.
hij heeft bloedkanker.
Quote:Eh, nee. Maar ik krijg sterk het gevoel dat iedereen (oftewel een groot gedeelte van het forum) inmiddels wel een probleem met jou heeft. Sinds jouw aanwezigheid op dit forum is het er niet op vooruit gegaan en ik weet van een aantal (nee, ik noem geen namen!) dat jouw aanwezigheid ervoor heeft gezorgd dat ze hier niet meer posten. Letterlijk hebben ze tegen mij gezegd: "Dat domme gezeik van die waf....ben er wel klaar mee"
zozo, dat hang je allemaal aan mij op. dan moet ik bijna nog trots worden! gewoon de waarheid verzinnen waar je het meest gemakkelijk bij voelt, net zoals hierboven. en als ze al niet tegen mijn gezeik kunnen, en kennelijk geen weerwoord meer hebben, dan gaan ze toch lekker weg? dan moeten ze lekker naar een forum van de evangelische omroep gaan, waar ze niet worden tegengesproken. als je geen andere mening kan verdragen moet je vooral weggaan. wat zal mij het nou jeuken? ik kan er nog wel een paar missen als kiespijn!
er zaten/zitten hier gewoon relatief veel kneusjes, erg vermakelijk, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik me ook als een kneus moet gaan gedragen om hen te pleasen.
ik geef allemaal argumenten mukkus, die kun je allemaal weerleggen. probeer gewoon eens niet op een ander spoor te gaan zitten, mijn familie erbij halen en zo. gewoon proberen mijn argumenten te weerleggen.
Quote:Misschien wordt het weer eens tijd om met de psycholoog te praten?
ik doe dat elke dag, dus daar zal het niet aan liggen!