23-03-2011, 10:36 AM
Ad Wim Wrote:Dat is toch allemaal parate kennis? Je weet toch al dat Murray slecht in vorm is?
Wat andre zegt, tot welke andere conclusies kom je als je na gaat denken en/of research gaat doen?
Als je om 21.52 uur inlogt, dan heb je geen tijd om een schema van 128 te bekijken.
Ik heb daarom eerst snel budget opgemaakt met logische keuzes, zoals Djoko, Cilic, Roddick, Raonic, Potro en de Q die hadden gewonnen.
Toen had ik nog 4 minuten ofzo.
Ik had nog genoeg geld voor Harrison en Waw, dus die maar gekozen.
Toen had ik nog 2 minuten over.
Was al blij dat ik het gered had.
Maar normaal ga ik nooit voor Djoko en Waw....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.