04-04-2011, 09:03 AM
Overdune Wrote:Het eerste doelpunt iig niet nee, dat was een goedmakertje voor de handsbal van Lens. De commentator zei het nota bene nog: "zwaar bestraft, maar Blom heeft in de rust natuurlijk ook gezien of gehoord wat er gebeurd is bij die situatie met Lens."
Als we zo gaan fluiten.
toch was het eerste wat ik dacht: pingel. en een scheids heeft ook maar 1x. die gast houdt ruiz gewoon vast. en dat is dom, dan kun je hem dus tegen krijgen. volgens blom was hij pas na de wedstrijd op de hoogte van de handsbal, maar dat lijkt me kolder.
psvee had gewoon zelf moeten scoren. mogelijkheden zat gehad. een pingel kan altijd vallen en daarna geef je ruimte weg waardoor de kans op de 2-0 groter is.
maar ik verbaasde me er ook wel over dat niemand theo jansen kan inhalen, als hij van eigen helft begint. hij is een stuk fitter dan voorheen, maar dan nog is hij niet snel. wat maza deed was gewoon halfzacht. maar als je dan uit balans bent, je jezelf moet herpakken en je dit kunt uitvoeren een fractie nadat je weer op je hoeven staat en gekeken hebt waar de keep staat, dan is dat uiteraard grote grote klasse.
een van de mooiste doelpunten ooit die ik heb gezien (maar dan met name door dat moment van onbalans).