05-04-2011, 10:59 AM
Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Asl we spreken over best of 3 sets vind ik het fenomeen klassieker zeker wel gepast. Wat een klasbakken !Tja, dan is elke 3-setter tussen toppers een klassieker. Ik vind het niveau niet geweldig, sterker nog, eigenlijk vrij matig muv een aantal punten. En dat niveau moet wel goed zijn in een klassieker. Tenzij het richting de 4 uur gaat met mps over en weer.
Jij hebt er dus echt geen verstand van...
Reactie Djoko.
Djokovic: Beste duel in tijden
"Ik wist tot het allerlaatste punt niet hoe dit zou aflopenââ¬Â, bekende de uitgeputte Novak Djokovic na zijn zwaarbevochte zege op Rafael Nadal in de finale van het tennistoernooi van Miami. "Rafael was aanvankelijk duidelijke de betere. Daarna kwam ook ik in mijn spel. Dit was de beste wedstrijd die ik in tijden heb gespeeld. Ik kan het echter op dit moment nog amper begrijpen.ââ¬Â
Verder was het sinds 1995 niet gebeurd dat in Miami de 3e set tb de beslissing moest brengen.
De partij heeft bijna 3,5 uur geduurd.
Ik zeg: HET IS EEN KLASSIEKER!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.