05-04-2011, 11:18 AM
kooltje Wrote:buurs Wrote:Nog geen speler kwijt, ondanks dat ik niet wist of er al partijen gespeeld warenGrappig dat je dan Riba, Chardy, Andujar, Hanescu allemaal hebt...
Niks voor jou Fish kiezen...zo een vertrouwen in hem?...Ging er hier al 4x in de eerste ronde van af...
Die 4 zag ik wel winnen.
Ik wist niet welke partijen er op de oop van gister stonden...
en fish heb ik gekozen, omdat ik snel spelers moest aanklikken.
heb dus niks kunnen uitzoeken...
alle keuzes waren 1e ingeving.
hopelijk pakt het goed uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.