05-04-2011, 03:37 PM
Een klassieker is imo een wedstrijd waar jaren na dato nog over gesproken wordt. Een wedstrijd die je zo na kan spelen in je geheugen. Ik heb de wedstrijd gezien en ik vond hem spannend en bij vlagen goed, maar zeker geen klassieker. Daar vond ik het toernooi ook te klein voor. Federer-Nadal op Wimbledon vond ik wel een klassieker. Gezien de historie, het wedstrijdverloop, de extremen. Van die wedstrijd heb ik dus geen punt gemist en ik weet nog precies waar ik op dat moment was en wat voor weer het was bijvoorbeeld.
Vind het overigens niet relevant wat Djokovic er zelf van vindt. Dat is wat mij betreft geen graadmeter voor een klassieker al dan niet.
Vind het overigens niet relevant wat Djokovic er zelf van vindt. Dat is wat mij betreft geen graadmeter voor een klassieker al dan niet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"