29-04-2011, 03:31 PM
Dat komen wij uit Rotterdam wordt al jaren bij Sparta gezongen check youtube en dan komen wij uit rotterdam sparta intikken). Ik heb zelf tot 6 jaar geleden een Gold Card bij Feyenoord gehad en ging naar de gekste plekken in Europa (van FC Jazz, Akranes tot Ferencvaros) dus ik weet hoe het er altijd aan toe is gegaan. Neemt niet weg dat het steeds minder wordt en dat is gewoon jammer. Het heeft natuurlijk ook met prestaties te maken maar als ik voor de tv zit en ik hoor het uitvak meer dan die 40.000 trouwe mensen ja dan snap ik dat niet. Dat is echt anders geweest maar als er wie niet spring is een jood ten gehore wordt gebracht doen de mensen wel allemaal mee. Vreemd vind ik dat. Ik heb het er vaak met Feyenoorders over en die geven mij gelijk. Er was van de week zelfs een discussie op Rijnmond of de haat tegen Ajax niet groter is dan de liefde voor de eigen club
Om de sfeer bij Excelsior te bestempelen als slecht gaat me te ver. Achter het doel is het vaak een gezellige boel, al is de groep niet groot maar ja wat wil je met 3500 man op de tribune. Regelmatig leuke sfeeracties, megadoeken etc en een flinke groep die 90 min door blijft gaan.

Om de sfeer bij Excelsior te bestempelen als slecht gaat me te ver. Achter het doel is het vaak een gezellige boel, al is de groep niet groot maar ja wat wil je met 3500 man op de tribune. Regelmatig leuke sfeeracties, megadoeken etc en een flinke groep die 90 min door blijft gaan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...