29-04-2011, 04:13 PM
waf Wrote:Peter Wrote:Sjaak Wrote:Peter Wrote:Terechte nominatie voor Rutten, maar V/d Brom mag hem van mij winnen.
Waarom terecht? Iedere coach in de eredivisie zou genomineerd kunnen worden. Misschien is Ron Jans de enige welke prijs-kwaliteit-technisch onder de maat presteert.
Omdat Rutten echt het maximale uit de selectie heeft gehaald. De basiselftallen van AZ en Feyenoord hebben echt niet veel minder kwaliteit, maar nooit meegedaan om de titel. PSV heeft 20 speelronden bovenaan gestaan en doet nu nog mee vlak voor het einde.
nou moet je toch echt ophouden (en volgens mij heb je dit aan het begin van het seizoen niet gezegd....)\
je wordt geen kampioen met een basiselftal. psvee was juist kanshebber omdat het een van de beste selecties had. dat had feyenoord zeker niet (doe ons lekker vier ervaren spitsen zeg) en ook az heeft ontzettend veel kwaliteit moeten inleveren. daarbij heeft psvee een halfjaar kunnen beschikken over afellay (de miljoenen die dat heeft opgeleverd kunnen nu alsnog verspeeld worden....) en ik denk dat ajakkes het meeste last heeft gehad van het wk, qua vermoeide spelers.
psvee stond in de winterstop toch onbedreigd bovenaan? mede onder verantwoordelijkheid van rutte is deze positie verkwanseld. de isntelling die de ploeg in de kuip etaleerde was zo slecht, het bestaat niet dat de coach daar het maximale uithaalt.
Helemaal mee eens !!
Ik heb een droom.