03-05-2011, 11:33 PM
mindlight Wrote:Zeker, dat laatste klopt volledig. Ik was ditmaal wel blij dat ik niet alleen zat te kijken, want het was echt top wat Mannarino liet zien. Natuurlijk was het wat opportunistisch om er gelijk geld op te zetten, maar zoals ik al aangaf, ik hoopte dat mijn gouden pik ook hier werkte.Dat denk ik ook zeker, maar het is wel een beetje een Chardy, dus een beetje een lompe ballbasher. Als het goed gaat, is het prachtig, maar als het niet meer loopt, is het ook meteen niks meer.
Toch denk ik dat ondanks dat Mannarino er wel erg hard af ging in die laatste set, zo'n pot wel goed is voor hem. Hij had vandaag best veel mannen kunnen hebben, maar heeft de pech dat Ferrer een van de beste gravelaars is.
Ik lees ook overal dat Beest wel echt slecht was in de tweede set, en dat moet natuurlijk ook wel. Maar het mooie is wel dat zo'n bagel hem volgens mij niks kan schelen.
In de kwartfinale kan ie echt laten zien waar ie staat. Of ie momenteel nummer 2 of 3 op gravel is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello