09-05-2011, 08:21 AM
Bumme Wrote:Peter Wrote:Wát een mooie pot. Met een dikverdiende winnaar.. zelfs de Ajax-fans moeten eerlijk kunnen toegeven dat Twente gewoon de beste ploeg heeft. Alleen zij wilden/konden voetballen. Mooie erehaag van beide ploegen trouwens op het einde.
Was inderdaad mooie pot!
Vond Twente niet beter, zowel eerste helft als verlenging was Ajax in mijn ogen de betere ploeg.
Vrije trap waar 3-2 uitkomt kan je ook andere kant opgeven.
Volgende week gaat voor mij uitmaken hoe jammer het is dat we de beker niet gewonnen hebben. Als we dan niet winnen is dit extra zuur, nu is de schade nog te overzien.
Feli Tukkers!
Verlenging ok, logisch ook omdat Twente al 90 minuten gas had gegeven, maar ik vond Ajax echt op zn PSV's spelen. Ook de 1e helft vond ik Twente duidelijk de enige ploeg die echt naar voren wilde. Ajax kwam 2x op de helft van Twente en jast ze er beiden in. Dat is ook een kwaliteit, maar maakt je niet meteen beter.
Overigens komt Twente komend weekend een 2-0 achterstand nooit meer te boven in een kolkende Arena, dus Ajax hoeft alleen maar hetzelfde als gisteren te doen om kampioen te worden. Aan de andere kant zal Ajax in eigen huis meer moeten komen en dat is weer in het voordeel van Twente met Chadli en Ruiz die toch niet de sloomste zijn.