11-05-2011, 04:51 PM
Stille Wrote:Nou nou als je dat losgaan noemt. Dat viel ook wel meer hoor Ad. Pas toen de beelden uit de Kuip tevoorschijn kwamen ging het stadion los. Voor die tijd blonk de Arena uit in vloekpartijen, enorme fluitconcerten (vooral tegen El Ham). Vak 410 niets meer dan lof want die gaan de hele wedstrijd door en maken er een positieve bende van maar van de rest keer ik mij af. Ik heb het niet zo met 'you only sing when you're winning' publiek.Ik heb het ook over vanaf de 2-1 en de goal van Feyenoord. Toen was het besef er wat er kon gebeuren. Dat is er nu natuurlijk helemaal, dus nu verwacht ik het de hele wedstrijd.
Maar het wordt een spannend middagje. Ik zit in Arnhem bij Vitesse en we hopen op winst en een stuntje van VVV. Kans dat wij er rechtstreeks inblijven schat ik op 15%.
Of het intimiderend is voor de tegenstander is, weet ik niet, het is ook weer geen Kuip, maar wel aanmoedigend voor de Ajacieden, neem ik aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello