16-05-2011, 03:19 PM
Ronnie D. Wrote:Ik vraag het omdat ik er benieuwd naar was?
vraag je nou aan mij of jij het vraagt omdat je er benieuwd naar was?
als je wellicht bedoelt dat je er benieuwd naar was, is het helemaal onbegrijpelijk, je kende namelijk het antwoord al.

Quote:En die motivatie die je geeft moet je maar eens aanwijzen. "Ja dat zijn er zat" valt wat mij betreft in de categorie van "wij van WC eend adviseren WC eend".
omdat je heel laf selectief quote zal ik er maar bijzetten wat ik daarover schreef:
ik heb eigenlijk nooit wat gehad tegen bergkamp, van basten, vd vaart en ik kan er nog wel een zwikkie opnoemen.
hoe dan ook, je conclusie klopt niet. jij zelf denkt dat het een feit is, maar je hebt het bij het verkeerde end. maar dat zal je toch nooit toe willen geven. ik begin in herhalingen te vallen, dus verder onbegrijpelijk dom gereutel van je, daar reageer ik niet meer op.
Quote:Of het moet jou mening over Vertonghen zijn.
ik stel voor dat jij eerst de definitie van vooringenomenheid opzoekt? ik kan niet anders concluderen dat jij niet echt de slimste bent, maar dat kan ik je natuurlijk niet verwijten.
Quote:Het plaatje wat anderen van je hebben is vaak het plaatje wat je zelf laat zien. En ikan mijn plaatje van je niet baseren op wat je op andere fora laat zien, enkel op datgene wat ik hier zie.
Ook deze reacties bevestigen het plaatje wat ik van je heb.
wat interesseert mij het nou wat voor plaatje jij bij mij bedenkt. het gaat er om dat jij die idiote mening van je hier presenteert als feit. ik leg vervolgens bloot dat je erg slecht bent in het analyseren van teksten en dat je het interpretatie vermogen hebt van een poffertje.
maar ik wens je succes met de rest van je leven.