27-05-2011, 11:49 AM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Als liefhebber hoop ik het ook, maar ik kan het me echt niet voorstellen. Potro totaal nog niet goed in zijn 1e wedstrijden, mist ritme en Djoko is zo ongelooflijk goed momenteel.Ad Wim Wrote:Ik denk juist dat ie heel erg tegen gaat vallen. Djoko in 3 sets, misschien 1 spannende set. Ik wil hem ook wel kijken, maar moet er juist om 1930 vandoor. Dus schiet maar op met die wedstrijden op Chatrier.Oh nee ik verwacht toch wel een 5-setter of 4 zware sets.
Hangt van het fysiek van beide af wie er gaat winnen...
Potro zal heel goed moeten serveren, zodat ie lang bij kan blijven, dan heeft ie wel een kans een set te pakken.
Dit ben ik wel met je eens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.