20-06-2011, 12:42 PM
Ik ben ervan overtuigd dat Nadal van Murray wint in de SF, mocht Murray al zover komen. Dus dan is Nadal net zo'n must-pick als Murray. Kun je nagaan als ie wint, wat ie mijn ogen ook gewoon gaat doen.
Isner-Mahut zie ik als 55-45 en je moet kiezen dus daarom wilde ik ook niet voor een groot team gaan. Veel te veel lastige keuzes. Nu is het simpel.
Federer, Tsonga en een aantal must-pick qualis, plus Nadal.
De ondergrens is stukken lager met dit team, maar de bovengrens ook stukken hoger. En ik wilde graag een klapper maken om aansluiting te maken bij de top 3.
Ik wist toch wel dat de rest voor Murray + prut zou gaan (met dank aan CC), en niet voor Nadal durfde te gaan.
Isner-Mahut zie ik als 55-45 en je moet kiezen dus daarom wilde ik ook niet voor een groot team gaan. Veel te veel lastige keuzes. Nu is het simpel.
Federer, Tsonga en een aantal must-pick qualis, plus Nadal.
De ondergrens is stukken lager met dit team, maar de bovengrens ook stukken hoger. En ik wilde graag een klapper maken om aansluiting te maken bij de top 3.
Ik wist toch wel dat de rest voor Murray + prut zou gaan (met dank aan CC), en niet voor Nadal durfde te gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello