25-07-2011, 04:11 PM
Je mag spelen wat je wilt, zolang je er maar 4 speelt en er eentje na de US Open is. Als je er minder speelt, krijg je dus een 0 en die mag je niet inwisselen voor een resultaat in een 250 of een challenger.
Hoe dat precies zit met die nullen hebben we laatst een keer over gehad. Dat is zoiets als dat ie nu een 0 krijgt omdat ie vorig jaar geen Washington heeft gespeeld en nu ook niet, en niet genoeg tussendoor, dat ie dus sowieso een 0 krijgt en dus nog maar 3 500s mag tellen. Of zoiets. Maar volgens mij mag je er dan nog wel eentje extra spelen om die 0 te vervangen. Maar er zijn er nog maar 2 mogelijk na de US Open.
Die lul heeft zelfs niet eens Monte Carlo gespeeld...
Hoe dat precies zit met die nullen hebben we laatst een keer over gehad. Dat is zoiets als dat ie nu een 0 krijgt omdat ie vorig jaar geen Washington heeft gespeeld en nu ook niet, en niet genoeg tussendoor, dat ie dus sowieso een 0 krijgt en dus nog maar 3 500s mag tellen. Of zoiets. Maar volgens mij mag je er dan nog wel eentje extra spelen om die 0 te vervangen. Maar er zijn er nog maar 2 mogelijk na de US Open.
Die lul heeft zelfs niet eens Monte Carlo gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello