31-08-2011, 09:43 AM
EJR Wrote:Wat een verschrikkelijke teringneus die Keje.
Zit bij VI Brama en Janko af te zeiken en de spelertjes van Johan, Marco en Frank lekker op te hemelen.
eensch, wat een ontzettend gladde teringaal. als hij cruyff heeft gepepen zal me dat niet verbazen. en maar meelullen met dreksen (oh, maar ik ben het heel vaak met hem eens, ook dat fer moet blijven. en dreksen: maar ik vind dat feyenoord die 5 mio moet pakken

Quote:Fer gaat natuurlijk naar Twente. 5 mln kan Feyenoord niet negeren. Bakkal gaat Fer niet vervangen, maar zou wel een aanwinst zijn.
als twente geld heeft betalen ze kennelijk 5, maar nu wil fer niet meer. wat is dat voor tactiek van jansen? fer zou toch wachten totdat de clubs eruit zouden zijn? en nu opeens heeft het te lang geduurd? of koopt hij rust om te onderhandelen? als rfer echt is omgedraaid heeft hij vermoedelijk altijd gedacht dat de clubs er neit uit zouden komen en heeft hij rechtvaardiging gezocht voor het feit dat hij volgend jaar transfervij wegloopt. 'aan mij heeft het niet gelegen': net zo treurig als bij guzman....
ik vind sowieso dat hij slecht begeleid wordt. volgend jaar wordt hij opgepikt als handelswaar. dirk kuijt had gewoon gelijk: ze kunnen beter een transfersom voo rje betalen, dan weet je zeker dat ze je willen hebben.
Quote:ADO heeft geen geld, omdat ze zo stom zijn geweest om Verhoek niet in de etalage te zetten.
wel toch, maar hij wilde opeens niet weg? die vd kallen krijgt meer kritiek begrijp ik. terecht. vuile hond.