03-10-2011, 04:09 PM
gittermaster Wrote:Peter Wrote:Waarom is dat nietszeggend. Ik stel het toch niet in vergelijking met Psv? Ik zeg gewoon dat de cijfers zoals gepost door Triplexxx te relativeren zijn en dat is gewoon zo. Jij maakt een vergelijking met PSV, ik nietwaf Wrote:gittermaster Wrote:uuuuuh, dat is wel echt scorebord journalistiek.
Ik ben de eerste om te erkennen dat het spel me wat tegen valt, maar om te zeggen dat CL wrs al is uitgeschakeld is echt overdreven. de 0-0 is zo slecht nog niet hoor. 1-1 daar en 2 x winnen van Zagreb en je bent door, misschien niet heel makkelijk, maar zeker niet waarschijnlijk uitgeschakeld.
Wat de competitie betreft; Je hebt PSV en Twente al gehad en Groningen uit kan je op zich verliezen.
eensch. allemaal die ontzettende grote conclusies na ene paar wedstrijden. wat een gelul allemaal joh. het is toch niet nieuw dat clubs wel eens minder presteren in een europacup week?
ajakkes heeft nog steeds een betere selectie dan psvee en twente.
Betere selectie zal best, maar De Boer moet de poppetjes eens op de juiste plaats gaan zetten dan. Als VM is Janssen echt niet beter dan Brama of Strootman.
De opmerking 'PSV en Twente gehad, Groningen kun je verliezen' vind ik nietszeggend. PSV en Twente hebben koploper AZ en Ajax al gehad. Ajax heeft echt niet het moeilijkste programma van de 3 gehad. Bovendien is dit Groningen wel een van de zwakste Groningens van deze eeuw. Die mogen de handjes dichtknijpen als ze het linkerrijtje halen met dit materiaal.
Nou, omdat we nu een kwart seizoen onderweg zijn en dit voor Ajax (in mijn ogen) geen zwaarder kwart was dan de drie kwarten die nog volgen. En als je in alle kwarten maar 50% van je wedstrijden wint wordt je nooit kampioen en heb je dus een slecht seizoen.