15-11-2011, 11:39 AM
Mac Wrote:Uiteraard zijn de adminrechten meteen ontnomen. Vanavond zal (bij geen goede uitleg van zijn kant) ook zijn FTM account worden verwijderd.
Mac Wrote:Alhoewel Arco nog niet met overtuigend bewijs is gekomen dat hij het zelf niet is geweest maar z'n 'vriend' vind ik dat ik Arco in dit geval het voordeel van de twijfel moet geven en hem niet moet verwijderen uit de stand.
Sorry Mac met alle respect, maar hier worden nu toch wel 2 verschillende dingen gezegd lijkt mij :-s
Begrijp me goed, wat mij betreft hoeft Arco ook niet meteen helemaal uit de stand genomen te worden maar ik vind wel dat er op zijn minst iets van een maatregel genomen moet worden.
Dat Arco geen voordeel gehad heeft is natuurlijk totaal niet van belang. Het gaat om de poging/intentie tot !
Het is 100% duidelijk dat er een poging gedaan is tot valsspelen en als hier verder niets mee gedaan wordt dan schep je een precedent waar in de toekomst bij een eventueel vergelijkbaar geval naar gewezen kan worden...zoiets van "jamaar bij Arco werden toen ook geen maatregelen genomen dus waarom dan nu wel bij mij ??"
Wat eventueel ook een optie kan zijn is dat Arco zijn punten voor Parijs niet meegeteld worden in de totaalstand (soort van middenweg zeg maar). Misschien iets om over na te denken?