16-11-2011, 02:46 PM
Mac Wrote:Wel als er vanaf het begin duidelijk is gemaakt dat de poule niet georganiseerd wordt vanuit de organisatie of de beheerder. Ik snap dat jullie een beetje stuurloos zijn omdat er niemand is die de organisatie van het poultje echt op zich heeft genomen maar je kan niet zomaar verwachten dat wij dat dan maar even op ons nemen.Het gaat me dus niet (alleen) om de poule. Ik heb al eerder voorgesteld om hem die 10 euro terug te geven, en geen prijs uit te keren.
ML heeft volgens mij het geld geïnd, en is organisatie, dus lijkt me geen gek idee dat hij een knoop doorhakt. En dan kunnen we best ter ondersteuning een poll maken, of kan hij mensen raadplegen.
Iemand anders opperde om het sterretje bij zijn naam te verwijderen. Dan blijft ie wel gewoon 3e in de stand, maar krijgt geen prijs uitgekeerd. Dat lijkt mij dus een prima plan.
En hem dan die 10 euro terug geven. Maar dat gaat dan alleen over de poule en de 10 euro van Arco.
Echter, vind ik het ook nog een issue of hij in de stand blijft of niet. Jij opperde eerder dat zijn account verwijderd zou worden. Ik neem aan dat je daarmee ook bedoelde dat hij uit de stand verwijderd zou worden. Dat is toch een beslissing, of je dat wel of niet doet?
Later heb je gezegd dat je het niet meer gaat doen. Ik zou graag weten wat nu de uiteindelijke beslissing wordt. Moet gezegd, ik respecteer de beslissing sowieso.
Maar het gaat er ook om dat de beslissing betreffende de stand en zijn account ook wel in lijn moet zijn met de beslissing over de poule. Lijkt me vreemd als hij uit de stand verwijderd zou worden, maar nog wel het prijzengeld van de nummer 3 krijgt bijvoorbeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello