24-12-2011, 05:57 PM
Bumme Wrote:Waarom zou Nijhuis moeten staken? Er was helemaal niets aan de hand en die ene gek was al afgevoerd. Ik ken geen enkele scheids die ooit een wedstrijd gestaakt heeft omdat er één gek op het veld had gelopen. Nogmaals Ajax mag van mij best uit het toernooi gehaald worden maar we moeten geen onzin gaan vertellen.
De keeper van Den Haag is trouwens ook ooit eens van achteren aangevallen, toen is er ook niet gestaakt o.i.d.
Hij zou moeten staken omdat er zojuist een aanslag op een speler is gepleegd, een aantal spelers zich kapot geschrokken is, zich mogelijk onveilig voelen en (misschien 10 minuten, misschien veel langer) tijd nodig hebben om dit te verwerken en tot bedaren te komen, hun gedachten even niet bij de wedstrijd te willen hebben en voor hemzelf om de situatie (samen met anderen) te kunnen analyseren, evalueren en besluiten wat te doen. Het is niet niks hoor als je teammaatje door zo'n gek aangevallen wordt.
In die wedstrijd van Denemarken tegen Zweden werd de wedstrijd (nota bene 1 minuut voor tijd) WEL gestaakt en er werd zelfs overgegaan tot een definitieve staking. Nee bij de KNVB voetballen we gewoon door, aanslag of niet. En als dat in Den Haag ook was gebeurd dan was dat imo ook niet juist.
"Helemaal niets aan de hand" vind ik ontzettend bagatelliserend. Nee joh lachen toch, net zoals Vertonghen direct na dat voorval deed. Als die keeper tegen zijn nek was getrapt en dat had kunnen gebeuren, dan was er ook niets aan de hand?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!