05-02-2012, 05:30 PM
ik ben voor de tweede keer in mijn leven eerder weggegaan. Na de 0-2 had ik t wel gezien.
Wat een baggerzooitje.
En inderdaad ook Frank heeft slecht gepresteerd.
Die rus moet er in vanaf de start en anders direct na rust.
Met ebecillio in je team win je nog niet van top oss.
En waarom jansen eruit? Blessure? ik weet t niet hoor, maar dit was zo erbarmelijk slecht.
En die Demouge moet zijn tweede gele kaart gewoon krijgen. Die zgn geblesseerde speler ligt buiten het veld, Ajax kan er niets aan doen dat die verzorger pas na 3 minuten besluit erheen te gaan. Als hij dan bewust gaat liggen, om t spel stil te leggen moet ie er gewoon uit.
Overigens had dit voor de uitslag niets uitgemaakt, want tegen de ff-ies van Veendam had Ajax vandaag nog niet gescoord
Wat een baggerzooitje.
En inderdaad ook Frank heeft slecht gepresteerd.
Die rus moet er in vanaf de start en anders direct na rust.
Met ebecillio in je team win je nog niet van top oss.
En waarom jansen eruit? Blessure? ik weet t niet hoor, maar dit was zo erbarmelijk slecht.
En die Demouge moet zijn tweede gele kaart gewoon krijgen. Die zgn geblesseerde speler ligt buiten het veld, Ajax kan er niets aan doen dat die verzorger pas na 3 minuten besluit erheen te gaan. Als hij dan bewust gaat liggen, om t spel stil te leggen moet ie er gewoon uit.
Overigens had dit voor de uitslag niets uitgemaakt, want tegen de ff-ies van Veendam had Ajax vandaag nog niet gescoord
The great old Ludwig von...