21-02-2012, 12:06 AM
_Tampie Wrote:Nog even hierop terugkomen. Stel dat ie er al zin in heeft en van Davy en Gasquet wint (wat een loting ook), dan verliest ie toch van Tsonga? Dan zou ik eerder op iemand onderin gokken die veel meer kans op de finale heeft. Tipsa bijv, of Llodra.Ad Wim Wrote:Tja, als je ziet hoe Del Potro vorige week in het begin zwoegde. Dan heb je aan Davy geen lekkere. En wellicht wil ie niet voluit gaan met de grote toernooien voor de boeg. Ik vind het iig een behoorlijke gok van je. Ljubicic trouwens ook gewaagd imo, al kost die niet veel.Ik wist echter ook niet goed wat ik moest doen. Ik had wat minder in Memphis kunnen nemen, maar dan sla je jezelf voor de kop als er straks een gast van 700 de finale haalt die je niet hebt. Dat kan nu nog steeds natuurlijk, maar dat risico heb ik redelijk vermeden.
Ik zat er een beetje over te dubben. Heb wel getwijfeld er nog meer te nemen. Het vertrouwen in Davy is wel weer enorm gelijk. Hij kan toch gewoon zomaar van Beck verliezen of zie ik dat verkeerd? Het zwoegen van Del Potro was vooral tegen Llodra omdat dat spelletje hem niet ligt. Een beetje rammen tegen Davy zal hij wel aankunnen, al moet Davy niet het niveau halen van vorige week want dan kan hij hem hebben. In Memphis vind ik voor een SF spot eigenlijk niemand echt een groot gevaar; al zou ik eigenlijk alle QF daar willen / moeten hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello