27-03-2012, 07:07 PM
centre court Wrote:Je had Federer beter helemaal niet kunnen nemen in een periode waarin ie al wekenlang speelt en wint. Het kaarsje gaat een keer uit. Bij Isner na 2 weken spelen al(logisch want niet zo'n atletisch lichaam en heeft z'n finest moment al gehad) en bij Federer nu na een aantal weken meer. Je moet fysiek en qua spel wel zo sterk zijn(djoko 2011) dat je zo'n run kunt maken. Dat zit er bij Fedex op deze leeftijd en met deze tegenstand niet meer in.Sterk dat je dat allemaal nu zegt.
Daarnaast vind ik de keuze voor Fedex boven Nadal deze week sowieso een foute(ongeacht het resultaat nu). Federer moest langs Djoko voor 600 punten, Nadal langs de ''matige'' Murray voor 600.
Daarnaast was IW voor Nadal zijn 1e toernooi sinds tijden. Ik verwachtte niet dat hij het meteen daar zou doen, IW was om in te komen. Nadal was/is nu dus klaar om te knallen, Federer was er klaar mee. Zie ook zijn afmelding voor Monte Carlo.
En er klopt ook niet zoveel van. Federer zou bijv monte carlo al helemaal niet spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello