The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wie wordt kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Twente
20.83%
5 20.83%
AZ
0%
0 0%
PSV
12.50%
3 12.50%
Ajax
54.17%
13 54.17%
Feyenoord
8.33%
2 8.33%
Heerenveen
4.17%
1 4.17%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje
#31
Quote:gittermaster Wrote:
Oke, even de uitslagen vd laatste jaren in Heerenveen erbij gepakt.
11/04/2012 SC Heerenveen Ajax 0-5
01/05/2011 SC Heerenveen Ajax 1-2
13/02/2010 SC Heerenveen Ajax 0-2
05/10/2008 SC Heerenveen Ajax 5-2
29/03/2008 SC Heerenveen Ajax 2-4
28/10/2006 SC Heerenveen Ajax 0-2
30/12/2005 SC Heerenveen Ajax 4-2
02/04/2005 SC Heerenveen Ajax 2-1
25/02/2004 SC Heerenveen Ajax 4-1
23/11/2002 SC Heerenveen Ajax 0-3
24/10/2001 SC Heerenveen Ajax 5-1
02/10/2000 SC Heerenveen Ajax 2-2
02/02/2000 SC Heerenveen Ajax 1-1

van de laatste 6 x heeft ajakkes er 5 gewonnen. liet mijn gevoel me toch niet in de steek. zet je ook even de uitslagen ajakkes-heerenveen erbij, want daar doelde ik natuurlijk ook op.

De thuiswedstrijden ging t mij niet om, lijkt mij toch een wereld van verschil. Ik neem ook aan als je het noemt dat je ook doelt op de uitwedstrijden. Thuiswedstrijden zal Ajax ongetwijfeld meer gewonnen hebben, net zoals tegen elke andere tegenstander (Behalve Utrecht dan recentelijk)

Quote:Quote:
Natuurlijk zal je dat verweer mbt Heracles vaker gehoord hebben, waarom dat niet geloofwaardig is, begrijp ik niet. Dat is zeker wel geloofwaardig. Iedere speler/coach zou deze gelegenheid aangrijpen om dat excuus te gebruiken, los vh feit of dit wel of niet zo is.

ze zeggen het niet alleen, je zag het ook. heracles speelde niet het voetbal dat ze kunnen. gewoon minder scherp. zo goed speelde ajakkes ook niet. ik had meer van heracles verwacht en dat wil niet zeggen dat ze dus gaan winnen.
welles nietus, jij vind niet dat Ajax goed speelde. Ik vind van wel, net als de andere laatste wedstrijden. Het draait gewoon stukken beter en ik denk dat het de verdienste van Ajax is dat de tegenstander minder speelt.

Quote:Quote:
Het is ook wel erg optimistisch om te zeggen dat Feyenoord, Ajax 2 x zoek gespeeld heeft, ze waren sterk in de Arena, misschien wel beter dan Ajax, maar ze hebben Ajax verre van zoek gespeeld. Daarnaast heb ik het ook over vorm, toen was Ajax niet in vorm, nu wel, al vind jij dat meevallen. Toen Ajax bij Groningen speelde, was Groningen kort in vorm, pech dat we daar toen speelde.

in de aarsrena is ajakkes nog meer zoekgespeeld dan in de kuip, en nog tijdens de wedstrijd gaf je al aan dat feyenoord eenvoudigweg beter was. zelfs jij zag het!
Dat gaf ik toen toe, en dat doe ik nu toch nog steeds?! Ik vind alleen niet dat ze zoekgespeeld werden. Feyenoord was iets beter. Punt.

Quote:Quote:
Ik kaart t puur aan, omdat ik daarmee aan wil geven dat het ook andersom kan zijn en in het geval van Ajax vaker andersom.

volstrekt verkeerd voorbeeld. mensen betalen om harder te werken vind ik geen probleem (ajakkes bij excelsior-az) mensen betalen om te verliezen wel. dat is gewoon het verschil.
Suggereer je nu dat Ajax Heerenveen betaald heeft?
Ik heb geen idee waar je naartoe wilt. Je haalt ineens "betalen" erbij. Volgens mij hadden we het over inzet tegen Ajax, die in jouw ogen matig is de laatste weken en in mijn ogen vaker "extra" dan "minder". Zelfs Feyenoord heeft 2 goede wedstrijden gespeeld tegen Ajax. Big Grin

Quote:Quote:
Ik ben het met je eens dat je dan gewoon van ze moet winnen, net als je ook gewoon moet winnen als een team minder goed of te opportunitisch speelt. En ik denk dat "het stapje minder doen" ook gewoon afgedwongen wordt in sommige gevallen. PSV vond ik daar een goed voorbeeld van

welnee man, psvee was dramatiasch in de aarsrena en dat had gewoon geen flikker met ajakkes te maken. de uitwedstijden tegen nak en rkc bevestigen dat. dat ajakkes daardoor in een flow komt maakt het alleen maar triester.
Tja, daar kunnen we ook over door blijven gaan, maar verschil in inzicht en mening lijkt me duidelijk.

Quote:Quote:
Dat Feyenoord ook had gewonnen zonder die pingel valt natuurlijk nooit te bewijzen en als al eerder gezegd, het verschil in niveau van Ajax toen en nu is imo enorm.

is niet te bewijzen, maar feyenoord was gewoon beter. ajakkes heeft geen kans gehad in de 2de helft. 0!
Volgens mij scoorde Bulykin diep in de tweede helft, maar wederom. Ajax is nu een stuk beter dan toen.

Quote:Quote:
Ik denk dat Ajax nu zowel uit als thuis van Feyenoord wint, al valt dat net als jouw stelling ook nooit te bewijzen.

ik denk het niet. ik denk dat az, twente en feyenoord op dit moment ajakkes wel pijn kunnen doen. ajakkes treft net de labiel zwakkeren. moet je opletten, heerenveen heeft de laatste wedstrijd niets meer te verliezen en dan gaan ze tegen ons opeens goed voetballen. ik zweer het je.
Ja, nu treft Ajax de labiel zwakkeren, maar eerder in de competitie troffen ze tegenstanders die in vorm waren. En volgens mij valt t wel mee met de labiel zwakkeren.. Heerenveen heeft in de competitie in de laatste 10 wedstrijden alleen van PSV verloren (5-1, toevallig?). Daarnaast treffen Twente en Feyenoord, PSV in dezelfde periode. Twente wint 2-6 en Feyenoord verliest die week daarvoor. Dus zelfs als je al spreekt van een labiel PSV, dan heeft dat in ieder geval ten opzichte van Feyenoord en Twente geen verschil gemaakt. (Ook AZ won trouwens van PSV)
The great old Ludwig von...
Reply


Messages In This Thread
RE: Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje - by gittermaster - 12-04-2012, 03:13 PM

Forum Jump: