The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wie wordt kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Twente
20.83%
5 20.83%
AZ
0%
0 0%
PSV
12.50%
3 12.50%
Ajax
54.17%
13 54.17%
Feyenoord
8.33%
2 8.33%
Heerenveen
4.17%
1 4.17%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje
#34
(12-04-2012, 04:01 PM)waf Wrote:
(12-04-2012, 03:13 PM)gittermaster Wrote: De thuiswedstrijden ging t mij niet om, lijkt mij toch een wereld van verschil. Ik neem ook aan als je het noemt dat je ook doelt op de uitwedstrijden. Thuiswedstrijden zal Ajax ongetwijfeld meer gewonnen hebben, net zoals tegen elke andere tegenstander (Behalve Utrecht dan recentelijk)

van de laatste 6 keer 5 keer verloren, wss ook alles bij ajakkes verloren en ik had je al gewezen op die belachelijk bekerfinale van 2-6. je cijfers bevestigen mijn beeld.

Quote:welles nietus, jij vind niet dat Ajax goed speelde. Ik vind van wel, net als de andere laatste wedstrijden. Het draait gewoon stukken beter en ik denk dat het de verdienste van Ajax is dat de tegenstander minder speelt.

het is welles nietes, maar het verschil is dat jij met een ajakkesbril kijkt.

Quote:Dat gaf ik toen toe, en dat doe ik nu toch nog steeds?! Ik vind alleen niet dat ze zoekgespeeld werden. Feyenoord was iets beter. Punt.

nee, toen waren ze beter, in je eerste post heb je het over 'wellicht iets beter' en in je tweede post over 'iets beter'. feyenoord was wat mij betreft duidelijk beter en heeft daar gewoon vergeten te winnen omdat ze poep in de broek kregen. maar voor de poep werd ajakkes zoekgespeeld, ze wisten zich geen raad.

Quote:Ik heb geen idee waar je naartoe wilt. Je haalt ineens "betalen" erbij. Volgens mij hadden we het over inzet tegen Ajax, die in jouw ogen matig is de laatste weken en in mijn ogen vaker "extra" dan "minder". Zelfs Feyenoord heeft 2 goede wedstrijden gespeeld tegen Ajax. Big Grin

maar feyenoord heeft niet alleen tegen ajakkes zo goed gespeeld. ook tegen twente, az, psvee, vitesse (uit). ik vind het kwalijker als ploegen geen inzet hebben dan als ploegen extra inzet hebben. in legde je uit dat je het ten onrechte hebt omgedraaid. die betaling was een argument voor de stelling dat je die redenering niet moet omdraaien.

Quote:Tja, daar kunnen we ook over door blijven gaan, maar verschil in inzicht en mening lijkt me duidelijk.

wederom met het verschil dat jij kijkt met een ajakkes bril en ik 'objectief'.

Quote:Volgens mij scoorde Bulykin diep in de tweede helft, maar wederom. Ajax is nu een stuk beter dan toen.

dat was geen kans! ik zie niet dat ajakkes nu beter is.

Quote:Ja, nu treft Ajax de labiel zwakkeren, maar eerder in de competitie troffen ze tegenstanders die in vorm waren.

dat ben ik eens. ik zeg ook alleen maar dt ik het jammer vindt dat ze nu net in deze ontknoping de mazzel hebben dat ze tegen poep spelen.

Quote: En volgens mij valt t wel mee met de labiel zwakkeren.. Heerenveen heeft in de competitie in de laatste 10 wedstrijden alleen van PSV verloren (5-1, toevallig?).

ja, heerenveen uit bij psvee. dat kun je toch niet vergelijken? uit laten ze wel vaker zien labilos te zijn. is toch weer anders. hoewel ze tegen psvee voor de beker ook met poep in de broek speelden, maar toen gaven ze het niet echt weg.

Quote:Daarnaast treffen Twente en Feyenoord, PSV in dezelfde periode. Twente wint 2-6 en Feyenoord verliest die week daarvoor. Dus zelfs als je al spreekt van een labiel PSV, dan heeft dat in ieder geval ten opzichte van Feyenoord en Twente geen verschil gemaakt. (Ook AZ won trouwens van PSV)

dit is alleen maar een argumetn voro mijn stelling hoor. tegen twente en az zag je toch dat psvee slecht speelde. vooral tegen twente. ook tegen feyenoord waren ze dramatisch, dat ze die wonnen was een godswonder. een bal die mertens toevallig goed raakt en een overtreding op martins. maar feyenoord was daar gewoon de betere ploeg en dat is wel eens anders geweest. dit was voor ajakkes gewoon een ideaal moment om thuis tegen psvee te voetballen.


Waf, Ajax en objectief (inclusief sneaky haakjes) in één post.

Mijn bek valt open.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Messages In This Thread
RE: Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje - by Ronnie D. - 12-04-2012, 05:43 PM

Forum Jump: