The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wie wordt kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Twente
20.83%
5 20.83%
AZ
0%
0 0%
PSV
12.50%
3 12.50%
Ajax
54.17%
13 54.17%
Feyenoord
8.33%
2 8.33%
Heerenveen
4.17%
1 4.17%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje
#37
Quote:gittermaster Wrote:
1 keer 5-2 pak, en 4 x gewonnen met 1 of 2 doelpunten verschil. Het beeld dat jij mi schetste is dat Ajax geen strobreed in de weg gelegd wordt door Heerenveen, je ziet slechts matige overwinningen, een aardige nederlaag en over de laatste 10 jaar een evenwichtig beeld.

over de laatste 6 jaar geen evenwichtig beeld en je hebt ajakkes thuis tegn heerenveen niet eens meegenomen. dat hoort er ook bij, jij hoeft mijn stelling niet opeens te gaan zitten beperken tot alleen heerenveen ajakkes.

Kom op Waf, natuurlijk beperk ik het tot Heerenveen-Ajax, daar ging t toch om? Het hele verhaal begon toch doordat jij aangaf hoe Ajax in het zadel was geholpen door Heerenveen en vervolgens dat volgens jou dat vaak het geval is, dan kan je me toch niet kwalijk nemen dat ik t beperk tot Heerenveen-Ajax en niet andersom. Het is toch niet zo gek dat ik denk dat jij daar op doelt als deze uitspraak na Heerenveen-Ajax komt. Ik vind het volstrekt normaal dat ik me alleen tot de uitwedstrijd beperk hier.

Quote:Quote:
Misschien is het verschil ook wel dat ik elke wedstrijd 90 minuten kijk en de laatste tig jaar Ajax ook steeds 90 minuten heb zien spelen. Los vh feit dat ik altijd tamelijk optimistisch ben, kan je niet van mij zeggen dat ik elke keer zeg dat Ajax goed speelt; de laatste weken wel.
Daarnaast vraag ik me af of jij hier veel subjectiever bent dan ik.

ajakkes speelt wel beter, maar mijn overtuiging is dat ajakkes in het zadel is geholpen, door oa het opeens zwalkende psvee, het zich sparende heracles en heerenveen dat het in 3 minuten weggeeft door de broekpoepende ajakkessied gouweleeuw en een ongeloof domme actie van de keeper.

als je dat niet inziet ben je wat mij betreft gewoon niet objectief. ik geef aan dat ik ook nooit helemaal objectief kan zijn, maar wel objectiever dan een supporter.

wel vreemd dat als het 15-3 staat bij wordfeud het opeens aan de letters ligt en niet aan de tegenstander, maar dat volledig terzijde.

Als Mark Rutte publiekelijk stelling inneemt tegen Diederik Samson over een issue mbt PVDA dan zijn beide niet objectief. Het is dan niet zo dat Samson minder objectief is omdat het betrekking heeft op PVDA.

Wordfeud Big Grin Bijna 15-4 Tongue maar goed, die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. We hebben t over "vorm" over teams die "meer" dan wel "minder" geven tegen een bepaalde tegenstander. Is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast als jij andersom stelt, wat ik ook doe, ben je het dus met me eens.

Quote:Quote:
"Iets beter" geeft t mi "beter" weer dan beter inderdaad. Zoekgespeeld vind ik niet van toepassing. Het was ook makkelijker voor Feyenoord om tegen dat Ajax te spelen. Poep in de broek? Waarvan? Dat was toen echt niet nodig.

nee het was niet nodig, maar na die 1-1 gebeurde het wel... daarvoor was feyenoord heer en meester. dat vond jij ook maar nu nuanceer je opeens dat beeld naar iets beter. TE LAAT!

oke...

Quote:Quote:
Het lijkt me logisch dat je soms tegen een tegenstander speelt die het heel goed doet (in vorm is) en soms tegen een tegenstander die het minder goed doet (uit vorm is). Wat ik stel is dat (in dit geval) Ajax op een dusdanige manier voetbalt dat ze dit afdwingen. Daar ben jij het volgens mij niet mee eens.

kijk, dat ajakkes de beste selectie heeft van de eredivisie dat kan wat mij betreft iedereen zien en dat weet iedereen. als ze geen eerste worden doen ze het dus niet goed. ze hebben dit jaar uiterst matig gepresteerd. en ze worden nu in het zadel geholpen. maar het komt natuurlijk ooit van 1 kant, als je een kans krijgt moet je die ook pakken.

Dat zeg ik hier nergens. Volgens mij vond ongeveer iedereen an het begin vh seizoen dat PSV de sterkste selectie had met hun aankopen, maar goed daar gaat het hier niet om.

Quote:Quote:
zie tweede punt

15-3

mooi, bijna 15-4

Quote:Quote:
Gelukkig. Overigens denk ik dus dat Ajax geen mazzel heeft maar het voor een groot deel zelf afdwingt.

bij wordfeud denk je net andersom. blijf ik vreemd vinden.
Heb net al aangegeven dat deze vergelijking hier echt nergens op slaat.
"Stel" je krijgt bij Wordfeud elke beurt alleen maar e's. Dan kun je niet winnen, de vergelijking met een potje voetbal slaat echt nergens op, maar ik ga ervan uit dat je dit zelf ook weet.

Quote:Quote:
bij heerenveen winnen is sowieso goed. maar je moet wel kijken naar de manier waarop. gewoon cadeau gekregen.
Dat weet ik. Ik wil dat alleen relativeren door te laten zien dat je van een "matig" PSV kunt spreken, maar ook gewoon kunt stellen dat PSV sterke tegenstanders heeft gehad de laatste weken.
Maar het valt dus wel mee met het geluk van Ajax tov concurrenten dat ze PSV nu treffen. Immers, Twente en Feyenoord deden dat ook.

nu ga je weer uit en thuis door elkaar zitten halen. psvee thuis is volstrekt anders dan psvee uit. bij feyenoord was het trouwens nog niet voor iedereen duidelijk dat psvee zwalkte, dat was het begin. twente heeft het open gelegd, maar ze hebben al 4 uitwedstrijden op rij verloren. zo bijzonder is het niet wat ajakkes gedaan heeft. ik wil je er ook nog even aan herinneren wat een gruwelijk slechte wedstrijd ajakkes psvee was. echt heel slecht, ook ajakkes hoor.

Het gaat hier om "vorm". Een team is een periode in of uit vorm. Of je dan uit of thuis speelt maakt slechts een klein beetje verschil.
Ik zeg hier niet dat het geen verschil maakt of je uit of thuis speelt, ik stel dat de variabele "vorm" zich in een periode afspeelt. Iedere club krijgt iedere tegenstander uit en thuis. Als een tegenstander uit vorm is is het prettig om er tegen te voetballen. Dat hadden in het geval van PSV als je wilt stellen dat ze uit vorm zijn, meerdere titelkandidaten
The great old Ludwig von...
Reply


Messages In This Thread
RE: Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje - by gittermaster - 13-04-2012, 12:11 PM

Forum Jump: