Ik had Seppi en daarna Troicki ook liever gehad dan Youzhny.
Maar ja, ik kwam niet uit en was zelfs genoodzaakt om Gasquet te kiezen.
Sta daar niet 100% achter.
Maar kwam helaas verder niet uit.
Daarom was ik te laat met mijn bericht
Was voor mij wel een zekerheidje dat JCF zou winnen op dit tragere gravel.
Maar ja, ik kwam niet uit en was zelfs genoodzaakt om Gasquet te kiezen.
Sta daar niet 100% achter.
Maar kwam helaas verder niet uit.
(14-05-2012, 10:43 AM)Stille Wrote: Wawrinka speelt hier altijd wel goed dus maar voor een cvan mijn favoriete spelers gegaan. Daarnaast 'zekerheidjes' als Rafa, Beest en Potro plus de veilige Ferrero en Lorenzi. Ferrero zou bij eventueel afhaken van Federer zomaar de KF kunnen halen. Vond hem vorige week niet slecht maar toen miste hij nog ritme. Overwinning op Anderson was prima. Seppi kan leuke dingen doen alleen heb ik nu wel veel budget in dat stukje gestopt (seppi en waw) Maar goed kon er niets anders van maken. Het was overigens Seppi of Kavcic/Ungur. Denk Als Seppi 90 punten haalt is het meer dan de 70 die Blaz en Adrian gaan halen.
We gaan zo los met direct 2 belangrijke damespartijen voor mijn jaarspel (hup mchale en en pironkova) Zweeler Rome spel verwacht ik niet zoveel van. Anderson had ik als troefje in cat E maar goed, die is al out
Daarom was ik te laat met mijn bericht

Was voor mij wel een zekerheidje dat JCF zou winnen op dit tragere gravel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.