(08-08-2012, 09:24 PM)Ad Wim Wrote: Als Berdych hier ook nog wint, moet Gasquet winnen anders ben ik mijn eerste plek kwijt.
hup berdych!
(08-08-2012, 09:09 PM)Ad Wim Wrote: Buurs heeft altijd zulke weken nodig om weer terug te komen. Ook weer eens leuk voor die jongen.
ik pak 200-300 punten...
zullen we het eens over jouw weken hebben....
als federer gewoon in de halve finale had verloren op wimbledon, had je 3e gestaan...om over al die andere ad-weken nog maar niet te praten.
jij bent een top 10 manager...niet meer en niet minder
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.