(20-08-2012, 05:40 PM)Ad Wim Wrote: En daarin verschillen we dus. Als ik rond de 12e plek zou staan, en er zou een kans zijn om 500 punten in te lopen met een risico dat je er 800 verliest, tegenover een degelijk team waarmee je zowel 200 punten kunt winnen als verliezen, zou ik het wel weten. Maar goed, dat is altijd mijn manier van managen geweest.
Ik weet niet of je op dit stuk doelt, maar het is niet echt compleet. Als de kans 50% is dat je 500 wint en 50% dat je 800 verliest, dan is het een ander verhaal als wanneer die kansen 20% en 80% zijn. En naar mijn mening was de kans deze keer erg klein op een grote winst en erg groot op een groot verlies. Dus kies ik ervoor om niet op de topper te gokken.
(20-08-2012, 10:35 PM)Ad Wim Wrote: terwijl jij zegt dat ik weinig verstand heb van gedoseerd forceren, terwijl ik vorig jaar van plek 30 naar 3 ben gegaan met precies die tactiek...
En hier reageer ik niet op omdat de feiten er niet meer zijn. Jij zegt dat je die tactiek hebt gebruikt, ik denk dat jij vorig jaar juist heel erg als een berekenende manager hebt gespeeld, op Cincy na.
Dus ik snap je wel maar ben het niet met je eens. Mag toch?