Dat soort talenten is voor dit spel complete marge.
Als je het hebt over Amerikaanse talenten die WCs krijgen; alleen Memphis en Washington tellen mee, naast de TMSs (waar ze waarsch niks halen), dus zulke jongens halen waarschijnlijk max 100 punten.
Ik heb ze ook ter opvulling, omdat ik mijn geld voornamelijk heb gestoken in Djoko, Murray, Potro.
Dan kun je niet anders dan een aantal van die jongens van rond 1M nemen.
Verder nog wat van mijn commentaar over spelers die hier langs zijn gekomen:
Monfils is te duur
Goffin is overschat
Haase kan niks
Haas is altijd geblesseerd
Baghdatis, Anderson, Querrey, Tomic, Dimitrov, Davy must-picks imo uit het sub-segment
Je moet HC-spelers hebben, omdat voornamelijk de top graveltoernooien meedoen en daar toch zelden een kleinere jongen SF of verder haalt. Dus spelers als Almagro, Monaco, Klizan, Bellucci lijken me niet slim.
Als je het hebt over Amerikaanse talenten die WCs krijgen; alleen Memphis en Washington tellen mee, naast de TMSs (waar ze waarsch niks halen), dus zulke jongens halen waarschijnlijk max 100 punten.
Ik heb ze ook ter opvulling, omdat ik mijn geld voornamelijk heb gestoken in Djoko, Murray, Potro.
Dan kun je niet anders dan een aantal van die jongens van rond 1M nemen.
Verder nog wat van mijn commentaar over spelers die hier langs zijn gekomen:
Monfils is te duur
Goffin is overschat
Haase kan niks
Haas is altijd geblesseerd
Baghdatis, Anderson, Querrey, Tomic, Dimitrov, Davy must-picks imo uit het sub-segment
Je moet HC-spelers hebben, omdat voornamelijk de top graveltoernooien meedoen en daar toch zelden een kleinere jongen SF of verder haalt. Dus spelers als Almagro, Monaco, Klizan, Bellucci lijken me niet slim.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello