15-03-2013, 10:30 AM
(15-03-2013, 10:17 AM)kooltje Wrote:(15-03-2013, 10:10 AM)buurs Wrote: ha ha, prachtig dit![]()
de verhoudingen zijn direct weer hersteld
Federer stond weer strak van de zenuwen en bijna iedere backhand verdween onderin in het net of 5 meter buiten de lijnen
Federer had ook echt de houding, dat hij er niet in geloofde, terwijl GOAT 364 dagen geen toernooi op HC had gespeeld
Nadal speelde ook erg goed. Hij kan dit toernooi weleens gaan winnen!!!!
En dan heb jij hem niet met FTM...Dat zou mooi zijn zeg
Wat ik vorige week al aangaf, ik had niet verwacht dat hij dit niveau al zou halen. En helemaal op HC.
Je gelooft vooraf toch niet dat Federer dit zou kunnen verliezen

Maar ik vind het mooi!

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.