21-03-2013, 03:05 PM
(21-03-2013, 02:58 PM)_Tampie Wrote: Giraldo 1,85 (10)
DGT 4,2 (10)
Ito 3,85 (10)
Andujar 3,05 (10)
Eens zien of buurs z'n tips een beetje +EV zijn
Ze zijn natuurlijk allemaal niet favoriet, maar als 1 van de onderstaande 3 wint, dan is de rest al bonus.
En Giraldo gaat zeker winnen, net als Bedene

Ik heb op al mijn "tips" 3 euro gezet in combi met spelers als Li, Tomic, Wozniacki, Dodig, Barthel en Berlocq
Verder heb ik ook Tampies tip opgevolgd en iets op Haase gezet.
Op Bartoli staat trouwens ook een mooie quote van 1,68.
Petkovic net terug van een lange blessure.
En ook 3 euro op Falla staan, die ik ook als dikke favoriet zie.
Maakt het tennis volgen vandaag een stuk leuker.
Op FTM gebied niks belangrijks

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.