(24-06-2013, 07:06 PM)centre court Wrote: Hop! En nu schrapen met die kleintjes!
Buurs kan trouwens de ftm titel ook schudden nu. Tennistempel-jaar!
Lekker belangrijk allemaal.
Na wimbledon sta ik wellicht 1500-2000 punten achter.
Na Miami stond ik ook 2000 pnt achter...
(24-06-2013, 07:26 PM)Atlanta Wrote: TT gaat voor mijn gevoel juist altijd op safe. Neemt vaak ook spelers die tegen elkaar moeten en niet allebei profitabel kunnen worden. Ik had gewoon verwacht dat Nadal de finale zou halen. Was alleen bang voor de eerste 1/2 rondes, want de QF en SF zou hij wel hebben gepakt (zonder blessure).
Nou Hewitt, maak mijn dag nog een heel klein beetje goed.
TT neemt bijna altijd iedereen die door is.
Die gaat, net als vorig jaar, straks een vrije val maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.